Субота, 18.05.2024, 13:30
Вітаю Вас Гость | RSS
Музичний керівник
Головна » Файли » Мої файли

Розвага
06.07.2014, 17:42
Бенефіс Мухи-Цокотухи
Фізкультурна розвага для середнього дошкільного віку
Мета: створити умови, які спонукають дітей до ру¬хової активності; сприяти розвиткові природних рухів, здатності перевтілюватися в ігровий образ; привчати виконувати імітаційні вправи. Вправляти у різних видах ходьби, бігу; у стрибках у висоту з розбігу; у пересуван¬ні боком рівномірними кроками; у пересуванні навкарач- ках по двох лавах; в умінні ловити м’яч обома руками; прокочувати його по вузькій доріжці; пролізати під ду¬гами з опорою на передпліччя, коліна та в присіді. Роз¬вивати силу, спритність, орієнтування у просторі під час ігор. Зміцнювати інтерес до фізичних вправ. Формувати позитивні взаємини у колективі, взаємодопомогу.
Інвентар: 4мати, 2 стояки, перекладина, 2 лави, 2 мотузки, м’яч, кубики, сюрпризна коробка, кілька не¬величких повітряних кульок; емблеми комах; музика у запису (для релаксації), музичний супровід до казки.
Хід заняття-розваги
Діти разом з вихователем заходять до спортивної зали. В одно¬го з них у руках барвиста коробка.
Музкерівник. Що це ви принесли?
Вихователь. Ми й не знаємо. Нам дав її Чарівник разом із запискою, в якій сказано, що відкрити коробку слід у спортзалі разом з вами.
Музкерівник. Гаразд, проходьте. Мені теж цікаво, що в цій коробці.
Відкривають коробку —в ній невеличкі повітряні кульки та емб¬леми різних комах. Лунає казкова мелодія, діти розглядають уміст коробки.
Музкерівник. Я здогадалася: це Чарівник запрошує нас до Казкової країни Мухи-Цокотухи, де живе багато комах, і пропонує перетворитися на них. (Діти прикріп-люють емблеми на груди та спину). 
Жили комахи в ча¬рівному лісі, і в кожної було своє улюблене місце.
 (Діти довільно розходяться по залі й зручно вмощуються на підлозі).
 Щоранку мешканці чарівного лісу прокидали¬ся, розправляли свої крильця 
(тут і далі за словами до¬рослого імітуються відповідні рухи),
 простягали лапки, 
потягувалися
, розглядалися навсібіч, 
а потім уставали й умивалися кришталевою водичкою.
Виконується вправа "Кришталева водичка
діти присідають, “набирають” у долоньки “воду”, піднімають їх угору й “вилива-ють” на себе. Часто підстрибують на місці, голосно й радісно промовляючи: /р-/р-/р-/(тричі).
Музкерівник. Потім комашки вибиралися зі своїх до¬мівок і гуляли по лісі. Не виявляючи жодного настрою, опустивши носики, ходили вони на зовнішньому боці стіп, тримаючи руки в боки. Трохи походивши, ставали на п’ятки, ховали лапки за спину й починали вітатись одне з одним, блимаючи очками.
А коли уставало сонечко, комашки починали всміха¬тися, піднімали лапки вгору й ходили на пальчиках. Зве- селівшись, вони бігали “змійкою” між листочками та ку-щиками, закидали лапки назад, торкаючись гомілками сідничок, і хіхікали. Далі, підстрибуючи, заводили та¬нок. Притомившись, уже просто крокували.
З’являється Муха-Цокотуха (вихователь).
Музкерівник. Одного разу прилетіла Муха-Цокотуха й запросила всіх на свій бенефіс. Комахи почали
шикуватися (діти шикуються трійками) й готуватися до виступів-презентацій.
1. Першим представив себе Метелик. Він плавно під¬німав свої крильця й опускав їх донизу. (Тут і далі напе¬ред виходить відповідна дитина, а інші виконують рухи за словами дорослого та її показом).
В.п. — основна стійка. 1 — плавно підняти руки через сторони вгору; 2 — повернутися у в.п. (6-8 разів).
2. Другим презентувався шляхетний Жучок. Ставав рівненько, закладав руки за спину й усім кланявся.
В.п, —основна стійка, руки за спиною. 1 — нахилити¬ся вперед-праворуч; 2 — повернутись у в.п.; З — нахи¬литися вперед-ліворуч, повернутись у в.п. (8 разів).
3. За ним вийшла Гусениця. Спираючись на свої ніж^ ки, вона чудово вигинала спинку — то вгору, то вниз.
В.п. — стоячи з опорою на коліна та п'ясті рук. 1 — вигнути спину дугою, подивитися вперед; 2 —прогнути спину, подивитися на коліна. (8 разів).
4. А Мурашка та Тарган перекидалися на спинку й весело дригали лапками.
В.п. — лежачи на спині, ноги прямо. 1 — зігнути руки;
2 —рухати всіма пальцями; 3 —зігнути ноги; 4 —повер¬нутись у в.п. (6 разів).
5. Потім Бджілка задзижчала, сіла на квітку, пилок збирала й себе представляла.
В.п. — сидячи на підлозі, ноги зігнуті, п’ятки стулені, руки на колінах. 1-4 — змахувати коліньми за допомо¬гою рук; 5-6 — перекотитися праворуч, повернутись у в.п. (6 разів).
6. Ну а Муха-Цокотуха, іменинниця, танцювати почала.
В.п. — основна стійка. 1 — підняти праву руку дого¬ри; 2 — підняти ліву руку; 3 — зігнути праву руку й по¬класти на ліве плече; 4 — зігнути ліву руку й покласти на праве плече; 5-7 — крутити стегнами; 8 — плеснути долонями по колінах. (6 разів).
7. А наш Коник-Стрибунець поставив ніжки на дорЙГ ку й почав спритненько стрибати.
В.п. —стоячи, ноги нарізно, руки зігнуті й торкаються плечей. 1 — стрибнути, схрестивши ноги; 2 —поверну¬тись у в.п. (20 разів).
8. Закінчив бенефіс сміливий Комарик. Йому всі по¬чали аплодувати, а він сам аплодував учасникам свята.
В.п. — основна стійка. 1 — плеснути в долоні біля лівого вуха; 2 — плеснути по ногах; 3 — плеснути біля правого вуха; 4 — плеснути по ногах; 5-7 — плескати знизу вгору, роблячи “пружинки”; 8 — плеснути по но¬гах. (6 разів).
Музкерівник. Щоб ворогів долати, треба силу й спритність мати. Пропоную не вагатися й всім іти тре¬нуватись. (Діти перешиковуються в шеренгу по одно¬му). За мною шикуйсь і на спортивну галявину руш! (Діти крокують до "спортивної галявини”). Ми стриба¬тимемо через гілку, тож давайте приготуємо її. (Діти кладуть 4 мати, 2 стояки та перекладину). А ще проко¬чуватимемо м’яч по вузькій стежині — приготуємо і її (викладають 2 мотузки та м’яч).
Ми підлізатимемо під листочками, спираючись на пе¬редпліччя та коліна; під кущиком, присівши; діставати¬мемо головою до гілочок, вирівнюючи спинку та стаючи на пальці. Пересуватимемося боком по двох повалених деревах рівномірними кроками, а також, лежачи на жи¬воті будем підтягуватися за допомогою рук на повалено¬му дереві.
ДітИ. виконують усі рухи поточним способом тричі.
Музкерівник. Потренувавшись, працьовиті комашки прибрали інвентар на свої місця. їм так сподобалося все робити гуртом, що вони вирішили побудувати буди-ночок.
Проводиться гра “Збудуємо будинок для комах”.
Музкерівник (нахиляється до однієї з комах). А Мете¬лик нагадав мені, що ви любите веселі ігри.
Проводиться гра "Веселий волейбол” (із повітряними кульками).
Поки комахи грали, настав вечір. Вони вже потоми¬лися й почали шукати собі місце в новому будиночку. Заплющили очі й зручно вклались у ліжечка. Сонечко сідало за обрій, усі із задоволенням відчували пахощі лісових трав і квітів. Де-не-де чулися співи пташок, сюр¬чання коників. Поступово стемніло, на небі з’явилися зорі. Всі відпочивають—м’язи розслаблені, очі заплю¬щені. Так приємно перебувати у стані спокою... Відпо¬чивши, комахи дихають глибоко. Розплющують очі — вони почуваються свіжими, сповненими енергії. Піднімаються.
Керівник дякує дітям за те, що вони перенесли¬ся в чарівний світ казки, були спритними, сильними, гнучкими, уважними й дружніми.
 
Категорія: Мої файли | Додав: Anatolivna
Переглядів: 979 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Категорії розділу
Мої файли [4]
Свята [17]
Сценарії свят
Заняття [0]
Конспекти музичних занять
Пошук
Вхід на сайт
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 19
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz

  • Copyright MyCorp © 2024
    Сайт створено у системі uCoz