Вересень Тема тижня:________1. Україна рідний край
Вид
Діяльності
Репертуар
1 заняття
Вид заняття традиційне
2 заняття
Вид заняття ____традиційне_
Слухання
«Марш» Д.Шостакович
Психогімнастика «Я квітка»
Вправи з йоги
1Ознайомлення з твором, визначення його характеру, подання коротких відомостей про композитора (старший дошкільний вік), уважне прослуховування твору від початку до кінця.
Поспівки
«бубонці»
Розширювати діапазон дитячого голосу
Пісні
Хороводи,
Рухи
Марш
1 Ознайомлення, пояснення, показ, виконання муз- керівником або вихователем.
Таночки
Ігри
Гра на ДМІ
Трикутник
Ознайомлення з музичним твором. Аналіз його за фразами. Показ виконання твору дорослим. Добір музичних фраз на металофоні, відстукування ритму і т. д.
Вересень
Тема тижня: ________2. Рідне місто – моя Батьківщина. ______________
Вид
Діяльності
Репертуар
3 заняття
Вид заняття традиційне
4 заняття
Вид заняття ____традиційне_
Слухання
«Марш» Д.Шостакович
Самостійне визначення характеру твору, зміни темпу, динаміки, називання автора (самостійно або з допомогою музичного керівника).
Впізнавання всього твору за звучанням, визначення характеру, кількості частин, порівняння їх між собою (старший дошкільний вік), придумування сюжетів, добір дітьми віршів (старший дошкільний вік).
Поспівки
«бубонці»
2. Сприяти засвоєнню дітьми різноманітних інтонаційних зворотів, що включають різні види руху мелодії (вгору-вниз) та інтервали
3. Формувати в дітей правильну артикуляцію
Пісні
«Україно» Н. Лисенко
1. Ознайомлення з піснею, бесіда за її змістом, визначення характеру, розучування мелодії за окремими фразами. Визначення структури пісні (вступ, закінчення, заспів, приспів).
2. Робота над чистотою інтонування мелодії та складних місць у пісні (“стрибків”, пунктирного ритму тощо).
Хороводи,
Рухи
Марш
2. Розучування рухів та окремих елементів, робота над зміною рухів у різних частинах музики, над характером танцю.
3. Закріплення танцю, хороводу, вправи, виконання з дорослим та самостійно.
Таночки
Український танок
1 Ознайомити дітей з музикою до танцю (вправи, гри), схарактеризувати її (характер, структура).
2 Розучувати рухи танцю (Вправи, гри). Вчити дітей чути зміни- частин у музиці і відображати їх у русі.
Ігри
Машини і пішоходи
1. Ознайомити дітей із грою; звернути увагу на її хід, охарактеризувати музику до гри (характер, структура), викликати інтерес до неї. Початкове розучування рухів гри. Заохочувати до імітації музично-ігрових образів, захоплювати дітей настроєм гри й ігровою взаємодією образів (соліста і всіх виконавців)
Поглиблювати вміння дітей виражати музично-ігрові образи виразною мовою жесту і міміки, власною пластикою, характерними рухами
Гра на ДМІ
Трикутник
2. Розучування п’єси, робота над стрибками в мелодії, над складним пунктирним ритмом, над з’єднанням музичних фраз між собою.
3 Розучування п’єси, робота над стрибками в мелодії, над складним пунктирним ритмом, над з’єднанням музичних фраз між собою.